Dreamer
I'm back ❤
Monday,





Time: 1.30 a.m
Location: Dalam bilik gelap sorang sorang wuuu
What were you doing?: Pusing kanan pusing kiri //takut
Mood: Missing him :[


//Assalamualaikum


Helloooww haha we meet again :] Haiiiii apa khabar korang? Rindu tak dgn saya? //perasan dush* Haha kay i know saya dah lama tak hupdate. Haaa bukan saja saja. Dulu memang la malas :* hehe tapi skrang tak dah. Cehh baru semangat nak hupdate tahun ni kena pulak time PMR. Pasrah je la wuuu. Haritu ingat nak delete or private sepanjang tahun, tapi tak sampai hati. Ye laaa, takkan nak delete lepas kita edit segala bagai. Lgpun blog ni la tempat saya nak mengadu selain boyfie saya ahaaa. Saya dah buat keputusan, blog ni takkan di-delete buat selama lamanya. Tapi tahun ni maybe saya jarang update kot. Ntah, tengoklah nanti hee.


Kay tentang blog ni saya guna template from Sunshine. Gabungan warna pink n white memikat hati saya //cehh. Saya sempat edit takat ni je. Masa free saya pun tak berapa banyak. Ni pun bersyukur dapat curi curi siapkan edit blog masa cuti seminggu lepas + cuti maulidur rasul. Kalau tak, habis berkubur la blog saya nampaknya :*


I have to stop here. Karang kantoi dgn mak tak tidur lg ahaaa. Kay nite :]



Sincere by Nur Fatin Iwana ❤








Disclaimer
Assalamualikum


Hello, your short bio here. Change this to your own word for welcoming people.

ABOUT STUFF ENTRY

Taggie Board
no harsh word flease

This is my CBOX. please change with yours.
Form : height- 75px | width- 200px
Main : height- 0px | width- 200px

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha